rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#10044 — globalcrossing

Przydzielony do projektu— Sieć Internet i szafy
Nagła usterka
cała sieć
ZAMKNIĘTE
100%
Od 2 godzin zauważamy problemy na łączu z globalcrossing. Sprawdzamy to.
Data:  piątek, 29 luty 2008, 11:27
Powód zamknięcia:  Done
Dodatkowe uwagi dotyczące zamknięcia:  Nie odnotowujemy dalszych problemów.
Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 10:26

Odłączyliśmy dwie sesje BGP z Global Crossing (2x10G). Połączenie z pozostałymi dostawcami tranzytu jest prawidłowe (Teleglone, T-System, Free).


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 10:43

Przywróciliśmy jedną sesję BGP peeringu z Global Crossing, aby sprawdzić połączenia nie "multihome" i zmienić konfigurację BGP w Teleglobe.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 12:35

Kontaktowaliśmy NOC Global Crossing. Z ich strony wszystko działa poprawnie. Przywróciliśmy sesję BGP. Po 3 minutach problem powrócił. Szukamy źródła problemu.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 13:27

Wykonujemy reboot gsw-1-6k.
gsw-1-6k uptime is 1 year, 6 days, 8 hours, 57 minutes


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 14:20

Odłączyliśmy sesje BGP z Global Crossing. Szukamy przyczyny problemu. Do czasu rozwiązania problemu wyrównaliśmy transfer sieci dzięki 4x10G, które mamy w Free.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 15:45

Wykonujemy testy. Mają miejsce utraty pakietów. Szukamy przyczyny.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 15:48

Karta routera Global Crossing nie działa prawidłowo. Karta zostanie wymieniona w Global Crossing. W Global Crossing sprawdzają także, czy nie ma wolnych portów 10G na routerze w Paryżu.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 15:48

Porty zostały uruchomione. Wykonujemy testy.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 15:49

Wszystko działa prawidłowo. Transfer przechodzi prawidłowo.


Komentarz od OVH - wtorek, 26 luty 2008, 16:21

Wszystko działa prawidłowo. Przepraszamy za zaistniały problem.


Komentarz od OVH - środa, 27 luty 2008, 12:32

Niestety nadal występowały problemy, przy wykorzystywaniu ponad 7Gbps.
Ograniczyliśmy ruch dla GBLX. Następnie ekipa Global Crossing z Cisco
wprowadziła zmiany na routerze GBLX (Cisco 12000).
Rano uruchomiliśmy standardową konfigurację, nie odnotowujemy problemów.
Zmieniliśmy tranzyt z Teleglobe na GBLX.