rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#12105 — Płatności przelewem na rachunek Pekao

Przydzielony do projektu— Aktualności
Modernizacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
W związku ze zmianami w interfejsie banku Pekao, pracujemy nad zmianami w systemie księgowości.
Do momentu zakończenia prac automatyczne księgowanie wpłat nie będzie możliwe.

W razie pytań związanych z odnowieniem usług, prosimy o kontakt z działem handlowym:
mailem na adres pomoc@ovh.pl lub telefonicznie pod numerem 071 786 07 87.

Przepraszamy za te utrudnienia.
Data:  wtorek, 27 kwiecień 2010, 17:54
Powód zamknięcia:  Done
Dodatkowe uwagi dotyczące zamknięcia:  Problem z komunikacją z bankiem został rozwiązany w dniu wczorajszym. Testowaliśmy wpływy przez ostatnie 24 godziny i import danych działa prawidłowo. Przepraszamy za dotychczasowe utrudnienia.

W razie dodatkowych pytań dotyczących Państwa wpłat prosimy o kontakt z działem handlowym.
Komentarz od OVH - środa, 21 kwiecień 2010, 10:03

Ciągle występują problemy w komunikacji z bankiem. Jesteśmy w kontakcie z administratorami
serwisu. Problem powininien zostać rozwiązany w ciągu dnia.


Komentarz od OVH - środa, 21 kwiecień 2010, 19:10

Udało nam się częściowo przewrócić komunikację z bankiem. Jednocześnie weryfikujemy
wszystkie wpłaty bezpośrednio w systemie bankowym. W przypadku nieotrzymania mailem
potwierdzenia otrzymania wpłaty przez OVH w terminie 48 godzin od momenty wykonania
przelewu, prosimy o kontakt z działem handlowym.