rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#13814 — Praca BOK w dniu 1.11.2011

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
W dniu 01.11.2011 polski dział obsługi klient nie będzie dostępny.
Na wszystkie wiadomości nadesłane na adres pomoc@ovh.pl odpowiemy w dniu 02.11.

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane
na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług,
które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu
płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie
Państwo na stronie:

http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  środa, 09 listopad 2011, 16:25
Powód zamknięcia:  Done