rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#13848 — Praca BOK w dniu 11.11.2011

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
W dniu 11.11.2011 polski dział obsługi klient nie będzie dostępny.
Na wszystkie wiadomości nadesłane na adres pomoc@ovh.pl odpowiemy
w dniu 12.11.

ednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
sterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
raz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
Państwo na stronie: http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  czwartek, 10 listopad 2011, 18:16
Powód zamknięcia:  Done