FS#13848 — Praca BOK w dniu 11.11.2011
Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja | |
Aktualności | |
ZAMKNIĘTE | |
![]() |
W dniu 11.11.2011 polski dział obsługi klient nie będzie dostępny.
Na wszystkie wiadomości nadesłane na adres pomoc@ovh.pl odpowiemy
w dniu 12.11.
ednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
sterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
raz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
Państwo na stronie: http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.
Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data: czwartek, 10 listopad 2011, 18:16Na wszystkie wiadomości nadesłane na adres pomoc@ovh.pl odpowiemy
w dniu 12.11.
ednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
sterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
raz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
Państwo na stronie: http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.
Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Powód zamknięcia: Done