rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#14353 — Praca BOK w okresie od 30.04.2012 do 4.05.2012

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 30.04 do 4.05 będzie czynne
w następujących godzinach:

30.04 (poniedziałek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl
1.05 (wtorek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
2.05 (środa): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl
3.05 (czwartek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
4.05 (piątek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz
mailowy na pomoc@ovh.pl


Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii.xml

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane
na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług,
które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu
płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie
Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  piątek, 25 maj 2012, 15:56
Powód zamknięcia:  Done