rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#15219 — Praca BOK w okresie 24.12.12-01.01.13 r.

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
W okresie świątecznym Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w następujących godzinach:
24.12: od. godz. 9-ej do 13-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
25.12: biuro nieczynne
26.12: biuro nieczynne
27.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
28.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
29.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
30.12: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
31.12: od. godz. 9-ej do 13-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
01.12: biuro nieczynne

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszenia w panelu klienta
raz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
Państwo na stronie: http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  czwartek, 03 styczeń 2013, 15:20
Powód zamknięcia:  Done