rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#16843 — Płatności online - kanał Alior Sync

Przydzielony do projektu— Aktualności
Nagła usterka
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
Odnotowaliśmy problem z ksiegowaniem transakcji realizowanych w tym kanale.
Skontaktowaliśmy się z PayU, aby wyjasnić przyczynę braku ich weryfikacji.
W razie problemów związanych z płatnościami realizowanymi tym kanałem,
prosimy o kontakt z konsultantami z działu handlowego.
Data:  piątek, 20 grudzień 2013, 19:35
Powód zamknięcia:  Done
Komentarz od OVH - sobota, 30 listopad 2013, 12:18

PayU zidentyfikowało i pracuje nad rozwiązaniem problemu leżącego po stronie Alior Banku.
Wszystkie transakcje wykonane do 28.11 do 23:59 zostały rozksięgowane i przekazane do
realizacji. Opóźnienie transakcji opłaconych począwszy od 29.11 od 00:07 wynosi ok. 48
godzin.