rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#17526 — Praca BOK w okresie 18-21.04.2014

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
W okresie wielkanocnym Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w następujących godzinach:

18.04: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
19.04: od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt emailowy)
20.04: biuro nieczynne
21.04: biuro nieczynne

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszenia w panelu klienta
raz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
Państwo na stronie: http://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii_kontakt.xml.

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą
zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w
przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość
wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez
całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie:
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  środa, 16 kwiecień 2014, 13:17
Powód zamknięcia:  Done