rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#17600 — Praca BOK w okresie 1-4.05.2014

Przydzielony do projektu— Aktualności
Nagła usterka
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 1-4.05.2014 będzie czynne
w następujących godzinach:

1.05 (czwartek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
2.05 (piątek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - kontakt telefoniczny oraz mailowy na pomoc@ovh.pl
3.05 (sobota): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
4.05 (niedziela): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovh.pl

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii.xml

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako święta będą zaksięgowane
na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług,
które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu
płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie
Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  środa, 30 kwiecień 2014, 15:01
Powód zamknięcia:  Done