rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#19704 — Płatności online - PKO BP i Nordea

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
W związku z planowaną przez bank przerwą modernizacyjną, klienci PKO BP nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metod 'Płacę z iPKO' oraz 'Płacę z Inteligo' od godziny 14:00 w dniu 19 kwietnia do godz.
7:00 w dn. 20 kwietnia 2015. Klienci banku mogą w tym czasie realizować transakcje kartą płatniczą lub przelewem tradycyjnym.

Klienci dawnego banku Nordea (aktualny kanał: 'Płacę z iPKONET') nie będą mieli dostępu do bankowości elektronicznej od godziny 10:30 w dniu 17 kwietnia 2015 r. do 20 kwietnia do godziny 7:00. Po zakończeniu
przerwy modernizacyjnej dawni klienci Nordei będą korzystać z kanału 'Płacę z iPKO'.

Data:  poniedziałek, 11 maj 2015, 11:31
Powód zamknięcia:  Done