rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#22260 — Praca BOK OVH w dniach 24-27.12

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
ZAMKNIĘTE
100%
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 24-28.12.2015 będzie czynne w następujących godzinach:

24.12 (czwartek): w godzinach od 9-ej do 14-ej - kontakt telefoniczny i mailowy.
25.12 (piątek): Biuro Obsługi będzie nieczynne.
26.12 (sobota): Biuro Obsługi będzie nieczynne.
27.12 (niedziela) : w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy przez panel klienta: https://www.ovh.com/manager/dedicated/login/



Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/kontakt-z-nami/

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy
lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu
roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje
możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego
przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  czwartek, 31 grudzień 2015, 08:54
Powód zamknięcia:  Done