rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#28479 — ex2.mail.ovh.net

Przydzielony do projektu— Microsoft
Nagła usterka
Exchange
ZAMKNIĘTE
100%
Serwer jest przeciążony. Problem dotyczy tylko usługi EWS (na przykład logowanie w programie Outlook na komputerze Mac).

Interweniujemy.
Data:  poniedziałek, 20 marzec 2017, 08:57
Powód zamknięcia:  Done
Komentarz od OVH - piątek, 10 marzec 2017, 08:26

09.03.2017, 16:01PM

Aktualnie występują duże spowolnienia / rozłączenia na platformie ex2.mail.ovh.net dla osób korzystających z programów pocztowych w systemie MAC.

Zauważamy liczne wzrosty połączeń EWS (Exchange Web Service) na kilku naszych serwerach. EWS jest w tym przypadku używane przez program outlook/Mail w systemie MAC.

Próbujemy ograniczyć czas niedostępności na tych serwerach, ale to również powoduje rozłączenia.

Wczoraj wieczorem zaktualizowaliśmy jeden z naszych serwerów. Prace będą kontynuowane wieczorem oraz w weekend, co pozwoli nam na rozwiązanie problemu.

W oczekiwaniu na zaktualizowanie serwerów i rozwiązanie problemu, mogą Państwo korzystać z usługi OWA, która jest w pełni dostępna.


Komentarz od OVH - poniedziałek, 13 marzec 2017, 09:54

W weekend zaktualizowaliśmy 4 serwery. Będziemy kontynuować prace w godzinach wieczornych w tym tygodniu.


Komentarz od OVH - wtorek, 14 marzec 2017, 09:50

Wczoraj wieczorem zaktualizowaliśmy kolejne 4 serwery.

Prace będą kontynuowane wieczorem.


Komentarz od OVH - środa, 15 marzec 2017, 08:27

Zaktualizowaliśmy 4 ostatnie serwery.

Będziemy monitorować platformę pod względem połączeń EWS.