rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#29309 — Infolinia BOK OVH & SoYouStart - 08.05.2017

Przydzielony do projektu— Pomoc
Nagła usterka
Telefoniczne
ZAMKNIĘTE
100%
Szanowni Państwo, Informujemy, że z przyczyn technicznych w dniu dzisiejszym tj. 08.05.2017 do godz. 12:00 nie będzie dostępna infolinia.
Jednocześnie przypominamy, że istnieje możliwość zgłoszenia usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta.
Więcej informacji na temat kontaktu z nami znajdziecie Państwo na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/kontakt-z-nami/

Przepraszamy za utrudnienia.
Data:  wtorek, 09 maj 2017, 09:51
Powód zamknięcia:  Done
Komentarz od OVH - poniedziałek, 08 maj 2017, 12:00

Na ten moment udało nam się przywrócić częściowe działanie sieci wewnętrznej centrali, ale
ciągle sprawdzamy jej dostępność z sieci zewnętrznej. Planujemy jej pełne przywrócenie do
godz. 14-ej. Przepraszamy za utrudnienia związane z jej dostępnością. Przez cały czas jest
możliwość kontaktu z naszymi konsultantami poprzez system zgłoszeń mailowych.


Komentarz od OVH - poniedziałek, 08 maj 2017, 14:01

Ciągle nie udało się ustabilizować pracy serwera PABX, kontynuujemy pracę
nad rozwiązaniem problemu. Poinformujemy Państwa, jak tylko będzie znany
termin przywrócenia jego działania.


Komentarz od OVH - poniedziałek, 08 maj 2017, 18:01

Problem po stronie serwera został rozwiązany. W tej chwili kończymy weryfikację połączenia
ze strony poszczególnych użytkowników systemu. Planujemy przywrócenie pełnego działania
systemu jutro w godzinach porannych.


Komentarz od OVH - wtorek, 09 maj 2017, 09:51

Serwer działa stabilnie. Po weryfikacji logów systemowych okazało się, że niepoprawne działanie
urządzeń rozpoczęło się w momencie problemów z zasilaniem w okolicy biura. co spowodowało
niestabilność urządzeń przekazujących ruch internetowy (zarówno na wejściu i na wyjściu).
Wczoraj w godzinach wieczornych zakończyliśmy diagnostykę routerów brzegowych oraz stacji
końcowych konsultantów, a także ustawiliśmy dodatkową weryfikację na naszych urządzeniach, aby
uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości.