rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#29653 — ex2.mail.ovh.net

Przydzielony do projektu— Microsoft
Nagła usterka
Exchange
ZAMKNIĘTE
100%
Jeden z serwerów jest przeciążony. Problem dotyczy wyłącznie usługi EWS (logowanie przez program MAIL w systemie mac).
Data:  środa, 07 czerwiec 2017, 11:26
Powód zamknięcia:  Done
Komentarz od OVH - środa, 07 czerwiec 2017, 11:19

Naprawiliśmy problem z połączeniami. Musimy zrestartować serwer, aby problem został całkowicie usunięty.

Serwer ten jest używany do innych połączeń. Zostanie on zrestartowany w południe.

Klienci, którzy używają programu mail w systemie MAC i łączą się z tym serwerem mogą zauważyć problemy z połączeniem. Do czasu wykonania restartu należy używać interfejsu OWA.