rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#30376 — Praca BOK OVH w dniach 25.08.2017

Przydzielony do projektu— Pomoc
Konserwacja
Telefoniczne
ZAMKNIĘTE
100%
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w dniu 25.08.2017 w następujących godzinach przewidywana jest przerwa w dostępności wynikająca z przyczyn technicznych:

25.08 (piątek): w godzinach od 11-ej do 14-ej - kontakt telefoniczny i mailowy nie będzie dostępny.


Jednocześnie przypominamy, że istnieje możliwość zgłoszenia usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta oraz pod numerem telefonu 71 750 02 00 (wsparcie w języku angielskim). Więcej informacji na temat znajdziecie Państwo na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/kontakt-z-nami/

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.
Data:  poniedziałek, 28 sierpień 2017, 09:42
Powód zamknięcia:  Done