rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_green
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_green
icon_green
icon_green
icon_red
icon_green
icon_green
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_green
icon_green
icon_green
icon_red
icon_green
icon_orange
icon_red
icon_green
icon_green
icon_green
icon_green
icon_green
icon_green
icon_green
 

FS#30523 — Praca BOK OVH w dniach 12.09.2017

Przydzielony do projektu— Aktualności
Konserwacja
Aktualności
Zaplanowane
0%

Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w dniu 12.09.2017 będzie czynne w następujących godzinach:

12.09.2017 (piątek): w godzinach od 9-ej do 17-ej - dostępny kontakt telefoniczny i mailowy


Jednocześnie przypominamy, że istnieje możliwość zgłoszenia usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta oraz pod numerem telefonu 71 750 02 00 (wsparcie w języku angielskim). Więcej informacji na temat znajdziecie Państwo na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/kontakt-z-nami/

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.