rssLink RSS dla wszystkich kategorii
 
icon_orange
icon_red
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_red
icon_blue
icon_orange
icon_red
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_blue
icon_green
icon_blue
icon_blue
 

FS#510 — Łącze Paryż/Roubaix

Przydzielony do projektu— Sieć Internet i szafy
Nagła usterka
cała sieć
ZAMKNIĘTE
100%
Wystąpiły problemy z łączem Paris/Roubaix. Utraciliśmy 2x10G z 4x10G. Diagnozujemy problem.
Przechodzimy przez drugie łącze 2x10G. Po godzinie 17:00 mogą występować chwilowe zakłócenia.
Prace są w trakcie.
Data:  czwartek, 20 wrzesień 2007, 11:50
Powód zamknięcia:  Done
Komentarz od OVH - piątek, 07 wrzesień 2007, 08:51

OPIS PROBLEMU: jedna z firm wprowadzała sieć świtłowodów miedzy Paryżem a północną częścią Francji dla jednego operatora, na trasie, przez którą przechodzą nasze łącza. Problem polega na tym, że w wyniku prowadzonych prac, doszło do ich naruszenia: co spowodowało liczne przerwy na odcinku 400-600 metrów. Prace konserwacyjne będą prowadzone w dniu dzisiejszym: nie zlokalizowano jeszcze przerw: możliwe, że doszło do większej ilości uszkodzeń, w związku z czym trzeba będzie wymienić kabel na odcinku kilkudziesięciu kilometrów. Miejsce: Ermenonville.

Lokalizacja:

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=Ermenonville,+Oise,+Picardie,+France&sll=37.0625,-95.677068&sspn=66.70144,81.123047&ie=UTF8&ll=49.124795,2.693431&spn=0.013775,0.019805&t=k&z=16&iwloc=addr&om=1



Prace są w trakcie. W tym czasie połączenie jest nawiązywane poprzez drugie łącze 2x10G zamiast 4x10G.


Komentarz od OVH - piątek, 07 wrzesień 2007, 08:57

Łącze światłowodowe zostało uszkodzone w 2 miejscach. Odległość miedzy nimi: 650m. Prace są w trakcie.


Komentarz od OVH - piątek, 07 wrzesień 2007, 12:33

Spoke with the Senior Management Team from OSP Maintenance contractor
to obtain
status update;
The repair team have been working throughout the night to try to
locate the addi
tional fault on the cable. OTDR traces indicate that there is a second
fault (hi
gh loss) approx 630 metres from the initial break. The cable section
affected tr
averses a field. The initial break was caused by a drilling machine
which has pu
lled the cable resulting in these additional fractures.
The OSP civils team are on site and are currently digging a trench
along the cab
le route to allow a repair to take place. There is no estimated repair
time at p
resent.


Komentarz od OVH - piątek, 07 wrzesień 2007, 14:15

Przerwa na łączu została usunięta. Niestety występują zakłócenia sygnału ( zbyt duże utraty).
Możliwe rozwiązania:
- poprowadzenie łącza na zewnątrz na odcinku 200m,
- zastąpienie uszkodzonej części innym światłowodem: nie wiemy, na jakim odcinku, 100m może nie rozwiązać problemu, 1km, 2km...

Prace są w trakcie.



Komentarz od OVH - poniedziałek, 10 wrzesień 2007, 11:56

We just proceeded to change over 2 engineers. We waste a lot of time to find the last manhole in the forest as the drawings are false.
We got difficulties in pulling the cable for 400 meters. It was blocked in the sheath. We have to dig at that point and to put the cable directly on the earth.
At the moment :
they pulled the cable for 1000 m. One team began to prepare the cable in the 1st manhole. We are keeping on to pull the cable for the last 400 m.


Komentarz od OVH - poniedziałek, 10 wrzesień 2007, 11:58

PEC ?AC1 fibre link still down. OTDR measurements now in prog TI yet to confirm DF status.

---

PEC-AC1 Link still down. Team to send eng?s to Paris Trembley to carry out OTDR measurements. TI still unable to confirm DF status.

---

Eng?s now in both Paris and Trembley to migrate PEC-AC1 to spare fibre and carry out OTDR measurements

---

PEC AC1 link restored. All alarms cleared. Span and PM check in prog

---

PEC AC1 moved from fp 3,4 to 5,6.
PM and span for PEC AC1 ok.
TI DF also migrated from 29,30 to 31,32.
TI confirmed link ok.
OTDR measument showed another cut about 1 km from the last repair point.

NB: This is only a temporary fix. Team to raise PA for permanent fix.


Komentarz od OVH - poniedziałek, 10 wrzesień 2007, 11:58

Parent Case Change Status from status "Tech in Route" to status "Monitoring"
Status: 'Monitoring'.